Tuesday, February 16, 2010

Varför?

Jag tycker vi ska införa en ny lag. En dejt/kärleks lag. Den ska innebära att man är tvungen att ange den sanna anledningen till varför man vill sluta träffa den man har ihop det med. Spelar ingen roll om man bara hånglat några gånger, varit kk några månader eller varit tillsammans i år. Man måste ärligt tala om varför man kanske krossar någons hjärta.
Jag undrar och grubblar mycket varför de som slutat höra av sig gjorde just det. Jag är ju ett kap! Jag skulle med glädje förklara för killarna jag slutat träffa att de är tråkiga, inte har rätta doften, hånglar dåligt, får mig att känna mig obekväm eller har för liten snopp. Men det har aldrig varit någon som frågat.. det verkar vara någonting som ingen frågar, men som jag tror alla vill veta.

No comments:

Post a Comment